Moje služby
Nabízím individuální i skupinovou psychoterapii, psychologickou diagnostiku a poradenství pro děti, dospívající i dospělé. Snažím se poskytovat péči a podporu všem, kteří se potýkají s psychickými obtížemi nebo hledají pomoc při osobním rozvoji.
Individuální psychoterapie dětí, dospívajících a dospělých
Psychoterapie probíhá formou individuálních sezení v délce 50 min. - NOVĚ I ONLINE!
Párová a rodinná psychoterapie
Sezení párové či rodinné terapie probíhá po dobu 60 min.
Zvládání stresu a zátěžových životních situací
Nácvik relaxačních technik zvládání zátěžových životních situací, individuální nebo skupinovou formou, délka sezení je 50 min.
Kariérní poradenství
Individuální sezení jsou zaměřená na hledání vhodného studijního a profesního zaměření. Vychází ze společné identifikace zájmového a osobnostního zaměření, silných stránek a talentů, motivace a dalších aspeků důležitých pro volbu studijního oboru či povolání.
Délka sezení je 2-4 x 50 min.
Dynamická diagnostika potenciálu k učení u dětí a dospívajících
Dynamická diagnostika je vhodná zejména u dětí a dospívajících se speciálními vzdělávacími potřebami, s poruchami učení, hyperaktivitou a sníženou pozorností tam, kde tradiční testy neposkytují dostatečný obrázek o schopnostech klienta. Na rozdíl od klasických testů zahrnuje přímo při vyšetření aktivní podporu a intervenci. Délka trvání je 4-12 hodin v 1-3 sezeních.
Stimulace učebního potenciálu u dětí, dospívajících a dospělých metodou FIE (Feuersteinovo instrumentální obohacování)
"Inteligence není neměnná struktura, kterou pouze využíváme, ale lze ji ovlivnit jako celek, a zvýšit
mentální možnosti každého člověka."
R. Feuerstein
Cílem metody je rozvíjet kognitivní funkce a učební potenciál metodou zprostředkovaného učení. Program se zaměřuje na zlepšení analytického myšlení, řešení problémů, překonávání impulzivity, plánování nejen při řešení konkrétních úkolů, ale i v běžném životě. Má využití nejen u dětí s poruchami učení a kognitivními deficity, ale i u nadaných studentů či manažerů k rozvoji efektivního myšlení.
Setkání 4x měsíčně, jedno sezení trvá 50 min., délka programu podle individuálních schopností a potřeb klienta.
Neurovývojová diagnostika a stimulace primárních reflexů u dětí
Primární reflexy jsou automatické, stereotypní pohyby, které vycházejí z mozkového kmene a v prvních měsících života a zajišťují životně důležité funkce. Přetrvávající primární reflexy v dalším vývoji však mohou způsobit například problémy se psaním, čtením, symptomy ADHD a ADD, dyslexii, dyspraxii, logopedické a ortoptické vady, vertebrogenní potíže (bolesti zad), neurózy, chronickou únavu a další.
Neuro-vývojová stimulace (NVS Pohybem se učíme®) je ucelený program k inhibici primárních reflexů. Testy i cviky vychází z psychomotorického vývoje dítěte, jsou zaměřené na rozvoj rovnováhy a kombinují inhibici primárních reflexů se zlepšením senzorické integrace.
Diagnostika primárních reflexů a nácvik první sady cviků v délce 100 min.
Program trvá 30
týdnů, případně déle podle potřeby. Setkání probíhají 1xtýdně, cviky
samotné se pak dělají každý (školní) den, přibližně 5-10
minut.
Diagnostika a prevence nezdravého užívání digitálních technologií dětí a dospívajících
Pětikrokový program indikované prevence pro zvládání nezydravého užívání digitálních technologií.