Moje služby

Nabízím individuální i skupinovou psychoterapii, psychologickou diagnostiku a poradenství pro děti, dospívající i dospělé. Snažím se poskytovat péči a podporu všem, kteří se potýkají s psychickými obtížemi nebo hledají pomoc při osobním rozvoji.

Individuální psychoterapie dětí, dospívajících a dospělých

Psychoterapie probíhá formou individuálních sezení v délce 50 min.  - NOVĚ I ONLINE!

Párová a rodinná  psychoterapie

Sezení párové či rodinné terapie probíhá po dobu 60 min.

Zvládání stresu a zátěžových životních situací

Nácvik relaxačních technik zvládání zátěžových životních situací, individuální nebo skupinovou formou, délka sezení je 50 min.


Kariérní poradenství

Individuální sezení jsou zaměřená na hledání vhodného studijního a profesního zaměření. Vychází ze společné identifikace zájmového a osobnostního zaměření, silných stránek a talentů, motivace a dalších aspeků důležitých pro volbu studijního oboru či povolání.

Délka sezení je 2-4 x 50 min.


Dynamická diagnostika potenciálu k učení u dětí a dospívajících

Dynamická diagnostika je vhodná zejména u dětí a dospívajících se speciálními vzdělávacími  potřebami, s poruchami učení, hyperaktivitou a sníženou pozorností tam, kde tradiční testy neposkytují dostatečný obrázek o schopnostech klienta. Na rozdíl od klasických testů zahrnuje přímo při vyšetření aktivní podporu a intervenci. Délka trvání je 4-12 hodin v 1-3 sezeních.

Stimulace učebního potenciálu u dětí, dospívajících a dospělých metodou FIE (Feuersteinovo instrumentální obohacování)

"Inteligence není neměnná struktura, kterou pouze využíváme, ale lze ji ovlivnit jako celek, a zvýšit mentální možnosti každého člověka." R. Feuerstein

Cílem metody je rozvíjet kognitivní funkce a učební potenciál metodou zprostředkovaného učení. Program se zaměřuje na zlepšení analytického myšlení, řešení problémů,  překonávání impulzivity, plánování nejen při řešení konkrétních úkolů, ale i v běžném životě. Má využití nejen u dětí s poruchami učení a kognitivními deficity, ale i u nadaných studentů či manažerů k rozvoji efektivního myšlení.

 Setkání 4x měsíčně, jedno sezení trvá 50 min., délka programu podle individuálních schopností a potřeb klienta.

Neurovývojová diagnostika a stimulace primárních reflexů u dětí

Primární reflexy jsou automatické, stereotypní pohyby, které vycházejí z mozkového kmene a v prvních měsících života a zajišťují životně důležité funkce. Přetrvávající primární reflexy v dalším vývoji však mohou způsobit například problémy se psaním, čtením, symptomy ADHD a ADD, dyslexii, dyspraxii, logopedické a ortoptické vady, vertebrogenní potíže (bolesti zad), neurózy, chronickou únavu a další.

Neuro-vývojová stimulace (NVS Pohybem se učíme®) je ucelený program k inhibici primárních reflexů. Testy i cviky vychází z psychomotorického vývoje dítěte, jsou zaměřené na rozvoj rovnováhy a kombinují inhibici primárních reflexů se zlepšením senzorické integrace. 

Diagnostika primárních reflexů a nácvik první sady cviků v délce 100 min.

Program trvá 30 týdnů, případně déle podle potřeby. Setkání probíhají 1xtýdně, cviky samotné se pak dělají každý (školní) den, přibližně 5-10 minut.

Diagnostika a prevence nezdravého užívání digitálních technologií dětí a dospívajících

Diagnostika aktuální míry závislosti na internetu, sociálních sítích, hraní internetových a digitálních her. 

Pětikrokový program indikované prevence pro zvládání nezydravého užívání digitálních technologií.